Alparslanim1 Ecemoz1 e perde de bi perde beğenmiştim fiyatı da uygun gelmişti cesaret edememiştim sıkıntı olmadı yani dimi kaliteli mi ggeldi
Ecemoz1 Alparslanim1 evet ben 4 sene önce aldım. Bir de 7-8 ay önce kızımın odasının perdelerini aldım. Havale ile ödeyince yüzde 5 de indirim yapmışlardı. Memnun kaldım
Alparslanim1 Ecemoz1 yaa bilsem havale yapardım kapıda ödeme seçmiştim hayırlısı bakalım sipariş verdim
Alparslanim1 -_-hUysUzvetatlikadin şimdi baktım ortada güzel perdeler varmış aklımda olsun oda teşekkür ederim 😍
Alparslanim1 Oldugugibibiri inşallah bende memnun kalıtım teşekkür ederim bende dün sipariş verdim ordan yarın kargoya vereceklermiş