kubrab25 Kızlar kızım 2 gündür ishal karnım ağrıyor diyip duruyor hastaneye götürdüm ilaç verdi içiriyorum ama hala geçmedi sürekli karnım ağrıyor diyor yatmak istiyor ishale ne iyi gelir kızlar yardimci olun lütfen