sIjunakk gece beslenmesini nasıl kestiniz, bebeğim saat başı emmek için kalkıyor çok da emmiyor ama dudak tiryakisi gibi emmeden uyumuyor
Busebu sIjunakk 1 yaşında keseceğim daha var. Sizinki belli ki oyuncak yapmış. Benimde emerken saçlarımla oynardı sürekli
sIjunakk Busebu saat başı kalkıp iki emip uyuyor aslında o kadar düşkün değildi memeye ama şimdi öyle maalesef