Aynı sorunu ben de uzun süre yaşadım. Sağımı makineyle yapıyorsanız hemen bırakın😀 sağdıkça süt de çoğalıp tazyiki artıyor. Emzirmeden önce elle 1-2 dakika sağım yaparak veriyordum ben ama o da çok bi çare olmuyor açıkçası. İçtiğim süt çayını falan da bırakmıştım ben sütüm daha da artmasın diyex Dinlene dinlene emzirdim ben hep. Aralarda emziği verdim ağzına ağlıyordu sinirleniyordu çünkü. Benim bebeğim yaklaşık 1 ay sonra alıştı bu tazyikli süte ve daha yavaş süt gelen sol meme reddi başladı hatta bizde. Şimdi de istiyor ki hep dolu dolu gelsin süt ağzına🫣
Zor bi süreç insan çok yıpranıyor ama sabredin, geçecek.