tugbakaraer1 Merhaba, az az kanamam geliyor adet oldum normal mi acaba bebeğimi 8 aylıkken dünyaya getirdim. Sütümde azalma olur mu bebeğim de huysuz gibi süt mü yetmiyor olabilir acaba adet olunca sütü etkilenen anneler oldu mu
yagmuryildirim tugbakaraer1 korkmayın bende 3 aylıkken oldum ve 35 haftalık doğum yapmıştım sadece adetken bebeğim daha çok emmek istiyor onun dışında sütte azalma olmaz sanmıyorum
marinelife tugbakaraer1 ben 2 aylıkken oldum ve azaldı burada da bir çok postta okudum azalıyor ama sonra düzeliyor diye
tugbakaraer1 yagmuryildirim sevindim ya inşallah öyle olur bende 35 haftalıkken doğum yapmıştım çok teşekkür ederim