Doğduğundan beri bu şekilde giden oldu mu , sütümü sağıyorum ama emmediği için sanırım azalıyor stres de önemli , bestalk solgar filan kullanıyorum ama az çıkıyor sağdığım için . Arada mama da veriyorum ama bu şekilde devam edemem. Sürekli sağım yapmak çok zor .
Bana yol gösterebilir misiniz