Elifinannesi33 benim 16 aylık kızımda 3 gündür aşırı ishal ve çok kötü kokuyor . Maalesef doktorda tahlilde enfeksiyon çıktı hemen antibiyotik ve probiyotik tedavisine başladık hala ishali durmadı hiç bir şey yiyip içmiyor 2 defa serum verildi vücut susuz kaldığı için bence hemen hastaneye götürün