Salina Bebeğimin son bir haftadır damakları kaşınıyor gibi, sürekli eli ağzında. Emerken ısırmaya da başladı. Diş için çok erken. Var mı tecrübeleriniz ? Diş kaşıyıcı, biberon ya da emzik tutmuyor.
minniks Salina benimkide 3.5 aylık aynı sorun bizdede war elleri surekli agzında agzının suyu cok akıo bide herkes dis dio ama dis icin erken gibi gelio banada salı gunu kontrolumuz war doktora sorucam bakalım