iremtaha9 ilk başlarda çorbada şöyle bir risk var. Çorba cok sulu olur ve çok miktarda yerse vücuduna fazladan su almış olur ve kilo aldırmaz zayıflatır. Hani ilk 6 ay su içirmiyoruz çunku suya ihtiyacı yok fazladan su içirirsek mama içemez ve zayıflar aç kalır. Ama sen 3 yemek kaşığı diyorsun bu çok fazla değil bence bir gün içinde tabi verilebilir onemli olan ölçülü olmakta. Bi tık daha yoğun kıvamlı da yapabilirsin istersen ona ayrı yapıyorsan, tuzsuz yağsız mis. Mama da ver ama onun yeri ayrı ondan aldığı vitaminler çok