Arkadaşlar merhaba
6 ay 6 günlük bir kızım var 6. Ayına girişle alttan ilk dişini çıkardı ama bunun haricinde ortalama 5.5 aydan ber çocuk resmen huy değiştirdi. Aşırı mızmız, herşeye ağlayan, sürekli gıııı gııı diye ses çıkaran aynı gargara yapıyormuş gibi, 6. Ayla birliktede geceleri saat başı ağlayarak uyanan bir bebek haline geldi. 6 aylık bebeği olanlar sizde durumlar nasıl atak mı bu ne geçiyor mu eşimle tükendik artık uykusuzluktan. İştahta azaldı ek gıdaya geçişle birlikte artık mama biberonunu bitiremiyor