Kızlar bundan 7 8 sene önce ağır bi travma sonrası bende açık alan korkusu başlamıştı farklı ilaçlar kullanmıştım geçmişti evlendikten sonra aile sitresi depresyon üzüntü derken ataklar geçirmeye başladım çok sinirleniyorum herşeye aşırı tepki veriyodum ve eşim tekrar ilaca başlamamı istedi bende kendimi gerçekten iyi hissetmiyodum dışarıya çıktığım zaman bi kaygı korku sürekli evde durmak istiyorum kalabalık ortam beni basio içim daralio sonra piskologa ğittim anlattım oda citoles verdi ilk bi hafta yarim olarak içtim sonra tüm olarak 1 aya yakın ama sürekli baş ağrısı yapio ve kendimi daha kötü hissediyorum uyku yaptığı için yatmadan önce içiyorum ama gündüzleri de beni çok etkiledi sürekli uyuma uyuşukluk yorgunluk hissediyorum bu normal mi zamanla düzelir mi ve açık alan korkusu kaygı da devam edio hayla geçmedi üstüne daha çok sinirleniyorum hiç sakinleşme olmadı doktor 6 ay veya 1 sene kullanmamı söyledi 1 ay sonra kontrole gel dedi ama sürekli başım agrio eşime çatıyorum çok mutsuzum ilaç daha mi kötü etkiledi anlamadım