Kızlar ya normalde çok düşünmüyorum da bebeğim 8 ay 24 günlük alkış yapmıyor bay bay yapmıyor birşeyler diyor ama hani baba Mama gibi şeyler demiyor bu aylarda diyorlarmış emeklemiyor da emekleme pozisyonu alıyor fakat gitmiyor geri gidiyor çok az sonra ağlıyor kendi kendine hala oturmuyor fakat ben koyunca yere duruyor öyle düşmüyor normal mi böyle olması bana göre normal her bebek bir değil tabi fakat dışarıdaki insanlar malum ağızları darlatıyor sizce nasıl normal mi