sumeyyeyilmaz bugün şöyle birşey yaşadık, dün geceden beri ıkınıp durdu, nerdeyse saat başı uyandı kızım. Ikınmakdan kendini uyandırıyor, sabah iyice arttı ıkınması, eşimle dedik ya lavman yapalım ya fitil. Ama bu hafta iki kere fitil yaptık, yine yaparsak alışır dedik yapmadık. Lavmanıda biraz araştırdık onuda pek önermiyorlar. Yapmadık, ıkınsın biraz belki kendiliğinden yapar kakasını dedik, öğlene kadar devam ederse mecbur fitil yapalım dedik, biraz araştırdık ne yapabiliriz diye, koltuk altı ateş ölçer varya onun ucuna zeytinyağı sürüp poposundan içeri soktuk zaten ucu ince ve kısa poposunu acıtmadı, aynı işlem kulak çöpüylede yapılıyor. Yine kaka yok. Sonra hipp mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı kattık yine yok kaka. Duphalac şurubu içirdim, birde nurse Harveysin colex şurubunu almıştım o da gaz ve kakaya iyi geliyor dediler onuda içirdim. Öğleden sonra aptamil comformil mamamız geldi. 2 ölçek yaptım içirdim 10 dk sonra öyle bi ıkındıki artık çocuk iki büklüm oldu kızardı ıkınmakdan yine napsak diye düşündük, neyse dedim hazır ıkınırken yine bi zeytinyağı süreyim diye altını açtım ve kakasını gördüm ama öyle bi sevindimki hemen eşimi çağırdım bebeğim gerçekten kabızmış ilk yaptığı kakası biraz sert çıktı ardına yaptıkları kaka hafif cıvıktı. Ama şimdi anlamadım acaba mama mı iyi geldi, zeytinyağı mı yoksa ilaçlar mı etki etmeye başladı o kadar karmaşık durumki. Sonra tekrar mama verdim içemedi çıkardı hep oysa ilk içmişti sanırım sevmedi comformili. Şimdi uyuyor uyansın tekrar yapıp verecem sevmezse normal aptamil 1 deniycez bide. Maddi manevi zor bi süreç, sanırım mama değişe değişe hangisini sevecek hangisi kabızlığına iyi gelecek öğrenip ona göre bi mamada kalacaz buda biraz vakit alacak ama napalım mecburuz 🤷🏻♀️