Srpapatya Kızlar trendyoldan bir tane almıştım 150 TL ama hiç iyi çıkmadı içinin astarları yırtıldı falan bana güzel devamlı kullanacağım bir çanta gerek alıp memnun kaldığınız varsa linkini atarmisimiz
edafmo Srpapatya ben babywind kullanıyorum kumaşı genişliği gayet iyi. Ablamda aynısını 2sene kullandı
Melis1706 Srpapatya bana gorumcem almisti e bebekten funna baby muslin canta ben yandan olarak kullaniyorum 6 aydir benimki mavi gorumcemin acik krem rengi oda 8 aydir cok memnunuz hic bisi olmadi sirt cantasi ikimizde sevmiyorduk onda begenmistim oda bana almisti bi bakin derim