Sebosunuzzz Doğum yapalı 2 ay 14 gün oldu ve ben dün regl oldum okuduğum başlıklarda hiç bu kadar erken olanını duymadım varmı benimle aynı olan arkadaşlar :(
Artemiss_ Sebosunuzzz 3 buçuk ay oldu hala olmadı olsun diye dua ediyorum çok şişkinlik ağrı oluyor olsa rahatlarım belki