egeninanns Yüzümde çok ciddi seviyeye çıkan egzama var hamileyim . Ketoral bi işe yaramıyor kullandım geçti dediğiniz bir şey var mı acaba
BelaCivciv egeninanns Doktora danışmışsınızdır mutlaka. Benim kaşlarımda vardı, la roche posay cicaplast b5 kullandım iyi geldi, geçirdi. Hamileyken kullanımda sıkıntı olur mu onu bilmiyorum, bir araştırın tabi
durukusunannesi_ egeninanns bende de var ya sürekli çektiğim bir durum La Roche posey lipikar Baume aşırı kuru atopiye eğilim gösteren ciltler içim krem bana da cildiye bunu önerdi. Bir de defne yaprağı ve dut kurusunu birlikte kaynatıp yüzünüze ya da olan BÖlge nerdeyse oraya pansuman yapar gibi uygulayın o da yangısını kaşıntısını kızarıklığını çok bastırıyor iyi geliyor. Ama bi defne yaprağını araştırın hamileymişsiniz lokal olduğu için bişey olmaz sanırım ama
Deletedmom_42 egeninanns aynı Sefa kremi işe yarıyor denmişti, instagramda yeşil incir sayfasında görmüştüm
Minnikkizz egeninanns bende var bi krem 2-3 gün düzenli sür geçiyor istersen ismini verebilirim. Benim de yüzümde ara ara çıkıyor kabuklanıyor felan sonra geçiyor
egeninanns BelaCivciv cildiyeye gittim ketoral diyip gönderdi ama bi işe yaramıyor maalesef dediğiniz kreme bir bakayım teşekkürler ❤️
egeninanns durukusunannesi_ çok teşekkür ederim 🥰 inşallah birinden biri fayda eder çok inceldi yüzüm çünkü canım yanıyor artık