Bebeliana canim burnunu serum fizyolojikle temizlemelisin,cunku disa aktigi kadar icinede akiyor malesef buda öksuruk yapiyor,rahat nefes alamiyor.Benim bebegim 9 aylik simdi ama 1,2 aylikken ayni sorunlari yasiyorduk,doktorumuz burnunu sık sık temizle yoksa öksurugu bitmez,icine akan balgam cigerlerine iner demisti.birde benim doktorum havluyu,veya minik bezleri ısıt bebegin hem gogsune hem sirtina koy bu islemi gunde 4,5 kez tekrarla demsiti.Iyi gelmisti ogluma cok gecmis olsun kuzuya❤🙏