Merhaba hanımlar 14 aylık bebeğim var 1 ay içinde skafosefali diğer adıyla kraniosinostoz teşhisi kondu ameliyat söylendi çok şükür fiziksel yada gelişim sıkıntısı yok asistan doktor bize bu ameliyatın sadece estetik görüntüsü için yapıldığını söyledi ilerde dalga geçerler ergenlikte size hesap sorar neden yaptirmaidnjz diye dedi bende pek ameliyat taraftarı değilim açık ameliyat video şu izledim çok kötü eşimde ameliyat olsun istiyo aranızda bu ameliyat yaptıran varmi tecrübelerinizi paylaşır mısınız