B1elf 54 günlük bebeğim ilk zamanlar sürekli ağlıyordu anlam veremiyodum bu kadar ağlamasına çökmüş haldeydim doktora gittik meğerse çocuk doyamadığı için ağlıyomuş emziriyodum ama yütüm yetmiyodu ona bide gazı vardı maflor damla aldık hem kolik bebeklere iyi geliyo bi dene bence çok şükür uyandığında karnını doyuruyorum oynuyo gülüyor konuşmaya çalışıyor bizimle ☺️