Eagil benim kızımda da var ancak sürekli değil. Çok araştırdım,alerji değil belli çünkü 4 ayımız bitti hiç belirti yok. En son bi yazı okudum ve beni tatmin etti. Eğer bebeğiniz çok emiyorsa kakası mukuslu olur diyordu yazıda ki bebeğim o sıralar gerçekten çok emiyordu. 3. Ayımızda meme reddi kendini göstermeye başlayınca kızım az emmeye ve kakası normale dönmeye başladı. Yani her kaka ile laktoz intoleransı yada alerji olunmuyor,stres yapmayın.