Kızlar nasıl anlarım hasta olduğunu burnu tıkalı gibi biraz ama bu ara çok ağladı sümük dolmuş o yüzden tıkalı heralde fizyolojik yapıcam ateşi yok gün içi genelde iyi keyfi ama akşam uyku zamanı gelince çok ağlıyo emerken ortalığı yıktı dün gece acaba hasta mı ettim bayramda çok kişim geldi çünkü nası anlarım hasta olduğunu