Ben de almayı düşündüm uykusuzluktan dayanamıycak hale geldim artık hatta bi eğitmene de danıştım açıkladı süreci ağlayabilir falan diye. Ben 2 dakika ağlasa dayanamıyorum vazgeçtim o yüzden🥹 eğitiminde pek iyi olduğunu düşünmüyorum bebekte güven kaybı oluyormuş, travma yaratıyormuş