Yagmurrrtt Bu 2. Ay olucak çok yoğun adet görüyorum ilac falan kesmiyor doktor dedi gel cikartalim çok zormuş çıkarması agri yaparmi acaba
2prenses1anne Yagmurrrtt çok aşırı zor değil şiddetli regl ağrısı hissedersiniz anlık bir kaç gün yada bir iki hafta ara ara kanama ve lekelenme şeklide devam eder sonlanır geçmiş olsun
Benimdunyamm Yagmurrrtt bende sürekli ara kanama aşırı adet kanamasi yaşıyorum 4 ay olacsk taktırali ayın 3 de cikarttiracam inşallah ağrımaz ya
Annneeee35 Yagmurrrtt bu sorun bende de var aşırı kanama sürekli lekelenme ve doğum ağrısı gibi ağrı yaşıyorum 15 gün plur olmaz agrim basliyo 3 güne hasta oluyorum dogum yapmış gibi kanamam oluyo ama çıkartmak da istrmiyorm spirali hamile kalmaktan korkuyorum
Yagmurrrtt Annneeee35 fazla kanama kansizlik yapiyor malesef kan ilaci kullanıyorum doktor dedi kansizligin artarsa kan takviyesi yapılacak prezervatif ile zaten korunuyoruz biz spiral olsa dahi fark eden bisey olmayacak dikkat edeceğiz okadar bence saglik onemli
Mmrryy1401 Annneeee35 ay spiralin böyle yan etkileri de mi var ben takmaktan korkuyordum şimdi daha da korktum ☹️🤕
Annneeee35 Yagmurrrtt bana da doktorum dedi fazla akanma Kansızlık yapar kalp krizini bile tetikler istersen çıkaralım dedi ama ben istemedim çünkü daha önce prezervatif le 3 cuye hamile kaldım düzelir diye umuyorum inşallah
Annneeee35 Mmrryy1401 korkma canım herkes Dr farklı etki yaratıyor taktir memnun kalmazsın çıkarırsın ben korkuyorum çıkarmaya çünkü 3 cuye hamile kaldım prezervatif le
Yagmurrrtt Annneeee35 ben cikardim spiralimi cunki bi hafta sürdü nerdeyse adetim yoğundu ilac la kesmek istedi adetimi ben prezervwtifle korunacagimi belirttim doktoruma zaten oda bisey demedi dikkat edin dedi sadece