korkmayın kızlar geçiyo 3 ay dolmadan.benim bebeğimde de anne sütü sarılığı vardı.5 günlükken hastanede de yattık hatta.2 aylıkken sadece yüzünde kalmıştı 3 ay dolmadan o da geçti gitti.ben çok üzüldüm çok kafaya taktım,her gören aaa bu bebek çok sarı,sarılık var bunda dedi.sanki ben körüm görmüyorum.hep kafama taktım yıprattım kendimi.siz yapmayın.2 saatte bi emzirin bebeğinizi yeter.