Benim bebeğimde 2 aylık doğduğu günden beri hiç bir zaman 2 memeyi emmedi. Tek memeyide 5-10 dakika emiyor ve doyuyor. Doktora söylediğimde zorlama, kilo alımı iyi demişti. Bizde ilk 1 ay mama kullandık ama şu anda bıraktım ve doyuyor. Doymasa hem aranır hemde ağlar uykuya dalamaz.