Geçen hafta ameliyat oldum. Kızım 42 günlük. Bir gün hastanede kaldım mecburen sağdığım sütleri biberon ile verdi annem. Kaşık biberon sevmiyor boğazını aldırıyor içemiyor. Hastaneden döndüğümde sütüm biraz azalmıştı stres vs. Şimdi toparladım ama gündüzleri bazen doymuyor çünkü uyumayınca saat başı emmek istiyor o zaman yetmiyor artı mama veriyorum. Biberona alışıp beni reddedecek diye çok korkuyorum. Günde 1 ya da 2 kez biberon veriyoruz maksimum. Şimdilik beni de çok güzel emiyor özellikle geceleri bolca yetiyor süt. Bu durum meme reddine sebep olur mu yapmam gereken bir şey var mı sizce ?