kasabitimom İnstagramda çokça denk geliyorum. Günlük sakızını tavada kavurup üstüne pamuk koyup kapağı kapatıyorlar. Bütün buharını pamuk çekiyor, sonra o pamuğu alıp çocuğun sırtına ya da göğsüne koyuyorlardı sanırım gece. Bu gidişle ben de bu durumlardan ötürü alacağım gibi