Ya lütfen bilgilenmek istiyorum 1 yaşında oglum çok iştahsızlık yaşıyoruz bu nedenle doktora gittim zaten 1 yaşına girdiği için aşıları vardı ve gelişim testi yaptırdık b12 ve demiri düşük çıktı sidefer kan damlası verdi ama biz ocean kullanıyoruz sideferden daha iyi b12 sınırda ama demiri çok düşük çıktı ne yapmam lazım Allah aşkına bisey diyin