Bende yara bandıyla unutturdum. İlk basta anlattım falan ama çok baglı olmadan uyuyamayan bi çocuk icin bence biseye yaramıyo sabır tası denedim tadı kokusu iğrenç ama yine emdi en son yara bandı yapıstırdım gitmis dedim ilk gün cok zordu sonraki günler sürekli memi dedi ama yok bak gitmiş dedim alıstı ve ilk günden ilk defa sabaha kadar deliksiz uyuduk🙏🥰