31 aylık oğlum var geçen sene ağustos ayından beri kendi odasında yatırıyoruz ama hala geceleri uyanıp yanımıza geliyo biz geri götürüp uyutmaya çalışmaktan yorulduk yorulduk diyorum çünkü 1 tanede 5 aylık bi bebeğim daha var sabaha kadar 4 defa kalktığı oluyo kesintisiz uykusu o kadar nadir ki 1 veya 2 defadır küçük oğlumda var hangisine koşacağımı şaşırdım geçiyomu bu uyku problemi bildim bileli biz böyleyiz uyku gerilemesi filan olsa hadi 1 2 ay sonra geçer dicem büyüdükçe düzelir dedim daha da bozuluyo