Glsmyh ilk 10 gün sanırım gazlı beze tentürdiyot ile tek yöne sildim çamaşırıma yapışmasın diye araya yine gazlı bez koydum uzunca sonra madecassole başladım tüp bitmek üzere nerdeyse hala sürüyorum. Kabuk kabuk dökülmeye başladı o bölge şimdilerde azaldı. Birkaç gün içinde iz kalmaması için kreme başlayacağım. Önerisi olan varsa yazabilir. Doktorum siliscar bepantol kullanabilirsin dedi. Bunu da en az 3 ay kullanıcam