Mecburiyetten dolayı ilk 1 ay bebeğime mama verdim. Hem sütüm azdı hemde emmiyordu. 2 ayını süt ve mama ile geçirdik. daha sonrasında ise emmeye başladı emince sütüm de arttı şuan 5 aylık olduk emiyor ve 2 aydır hiç mama kullanmadım. Mama konusunda çok ama çok araştırma yaptım. Bebeğinize kilo aldırsın veya gaz, kabızlık yapmasın diye içeriginde türlü türlü katkılar bulunan mamaları kullanmayın ben Smilac ve golden goad'ı günde değişimli olarak kullandım ve çokta memnun kaldım. Birçok marka içeriğinde zararlı maddeler kullanıyor mama kullanırken iyi araştırmanızı tavsiye ederim. İnstagramda mühendisinoğlu diye bir hesap var ben bütün kullandığım ürünler için bu kişiyi takip ediyorum. Size de tavsiye ederim. Bebeklerimiz sağlıkla büyüsün inşallah.