Dmtt06 Kızlar 70 gün önce doğum yaptım kanamam bitmiyor delirecem resmen ped kullanmaktan pişik oldum iki kere doktora gittim kırkım çıkmadan normaldi her şey anlamıyorum sizin kaç gün sürdü
Aselllll Dmtt06 doktora gitmeniz lazım benım öyle olmustu doktor damarlardan birinde genişleme mı demıstı tam hatırlamıyorum sıkıntı oldugunu ve ılac vermıstı 2 3 tane ıcınce gecmıstı cnm
[silindi] Dmtt06 Doğum yaptığınız hastaneye gidim eğer devlet ise, değilse yine devlete gidin. Çünkü aynı şeyi bende yaşadım. İlaç ile son buldu. O ilaç sadece devlet hastanelerinde var. 🌺
Acemianne000 Dmtt06 benim 65 gün falan oldu lekelenme şeklinde oluyodu muayeneye gittiğimde doktor bi ilaç verdi 60 günden sonra hala devam ediyorsa bunu iç dedi bende içiyorum bakalım ne zaman bitecek
aayysselll Emziriyor musunuz? Benimde yaklaşık olarak 60 günden daha fazla sürdü sanırım. Doktorum emzirdiğim için her şey olabilir gayet normal demişti.