Merve266 ömürlü olsun,4.ay atağında meme reddi yasamistik,doktor emzirme hemsiresjne yönlendirdi ve hemsirenin ten teması odeviyle bebeğim tekrar emmeye başladı gun geçtikçe daha uzun kalmaya başladı ve geçti. Bol bol ten teması yapmalisiniz. Güvenli bağlanma için de çok önemli yenidoğan döneminde ten teması