Kızlar bizim ufaklık 16 ayına giricek ama iki haftadır o sakin çocuk gitti sinirli bir çocuk geldi gece kalkmayan çocuk geceleri sık sık uyanıyor zor uyutuyorum herşeyi ağlayarak bağırarak yaptırıyor hiçte kıyamıyorum sizlerde durum nedir atak felan mudur geçicidir umarım :(