cansuturgut 8 aylık bi bebeğim var ama televizyona çok alıştı. Napıcam nasıl bıraktırabilirim yardım edin. Büyükler sağ olsun sözümü dinlemediler küçücük bebeğe televizyon aça aça alıştırdılar. Evde tek bakıyorum benden başka kimse olmuyor ekrana da alıştığı için televizyon olmadan durmuyor napıcam
UmutsuzPolyanna cansuturgut tv yi ortadan tamamen kaldırmalısın başka çare yok eğer dediğin gibi bağımlıysa
Caglaa94 cansuturgut 8 aylın bir bebek henüz fazla alışmış bağımlı hale gelmiş olmaz. Açmayın, ilgisini dağıtın, oyun oynatın, şarkı söyleyin. Arkası donukken oyun oynarken bile tv açmayın maruz bırakmayın bebeğinizi
Melis1706 cansuturgut bozuldu deyin kumandanin pillerini cikarin bak acilmio deyin sonra biri gelirse aynisni yapin yani ben olsm oyle yapardm evde bazen sese alissin diyorm cnku baska yere gidinxe dikkatini cwkio ters oturtuyorum dikkat dagitmaya cakisiorum ama evde tek benle oldugu icin cocuk direk ona bakmaya calisio ben o yuzdn hic acmiyorum sesleninxe bakmio yani biz bile kitleniyoeuz karsisinda
cansuturgut Caglaa94 aşırı bi alışkanlığı yok aslında. Mesela televizyon açık oluyo ama 5 dakika televizyona bakıyorsa 15 dakika oyun oynuyo. Birden mi bırakmalıyım yavaş yavaş mı onu bilemedim
UmutsuzPolyanna cansuturgut eğer izlemek istediğini belli ediyorsa ortadan tamamen kalkmalı 3 ,5 kere ağlayıp pes ettirecekse uzun süre kalkmalı ortadan
Caglaa94 cansuturgut birden bıraklamlısınız tabiki herkes tvnin zararlarından bahsediyor. Kapatın, açmayın bakmasa bile açık kalmamalı. Huysuzlandığı, istediği zamanlarda başka bşr şeye yönlendirmeli, dikkatini dağıtmalısınız.
Maya1 cansuturgut ona tv olmadan nasil durulur onu ogretmelisiniz . aktiviteler oyubcaklar vs. Ile baslayin. Ama şu bakimdan zor tek bakiyorsaniz arada acmak istiyorsunuzdur rahat etmek için. Cunku maalesefki ben nefes almak icin oyle yapiyorum. Yoksa her dakka oyun oynamak istiyor ki bebegim ben oynamayi sevmiyorjm. Aslinda sizin birakmaniz lazim tv yi. Cocuk her duruma ayak uydurab ilir.
Melis1706 Maya1 siz sevmiyorsunuz diye niye oynamiyorsunuz onun gelisimi icin sizinle birsey ogrenmek ne kadar degerli oysaki
Aysnrincii Bence Bi anda kesin TV olayını hiçbir şekilde açmayın . Gerekirse televizyonu bir süre yerinden kaldırın hic görmesin onu .çalışmıyorsanız sürekli Etkinlikler yapın ilgisini onlara versin
Melis1706 cansuturgut benimki 6 aylik ama ben bi kaba su dolduruyorum icine banyo ordeklrri onlarla pynuyor.pyuncaklarini 2 tane mesela konusturuyorum farkli ses tonlarimda.kitap okuyorum sayfalarini ona cevirttormeye calisiyorum kitaptaki nesneleri tanitiyorum.sarkilar soyluyorum.sesli oyuncakla oynatiyorum.zeka kartlarinda her cikan resimle hikaye uyduruyorum 8 ay icin internette etkinlkk bakabilirsiniz 2 ay kucuk spnucta benimki sizdn
Deletedmom_48 cansuturgut hem evde tek bakıyorum hemde büyükler alıştırdı demişsiniz kusura bakmayın içinizi rahatlatmak için bunu demeyin sadece bikaç açılmayla alışmaz demekki evde sizde açmışsınız ki devamı gelmiş dürüstce çok samimi yazıyorum bunu aynı durumdayız depremzedeyiz 3aydır evimde değilim tvye alıştı kapattığım an ağlıyor artık farkında izlemek istiyor yani çocuk var kapatın diyorum diyeceğim yere kadar ama bu tüm gün olmuyor malesef kapatın komple diyeceğim bi ortamda değilim bigün açılmazsa 2.gün mecbur açılıyor o tv kalabalık yaşıyoruz bikaç hftaya evime gececeğim inş ozaman ilk işim tvyi komple kaldırmak.yoksa arkası gelir bunun sizde bnce komple kaldırın o uyuyunca açın izlemek isterseniz