Dnzkizi Hanimlar merhaba kizimin 4 gundur hasta ses kisikligi oksuruge cevirdi atesi bi gidiyo bi geliyo niye bitmiyor dun 39.5 di nolucak cok korkuyorum her gece fitil veriyorum 😔😔😢
Kapadokya Dnzkizi posta başlığına bak ya iyice kafayı yedik burda 😂😂 şaka Bi yana da geçmiş olsun doktora götürdünüz mü
Hohomoromu Dnzkizi enfeksıyon varsa ateş düşmez fitille calpolla falan geçivi düşer antibiyotk kullanması gerekebilir
Dnzkizi Bihter 2. Gun gittik 3 surup verdi ama geri tukuruyo ilaclari zor iciriyom artik nekadarini iciyorsa hala gecirmedi Bihter 11 aylik 😩
Dnzkizi Kapadokya napim bi önceki postlara 1 2 kisi yazdi bende cocugun atesi ilaclara ragmen 39.5 olunca kafayi yedim 😅😅😒😒
Prensesannesi53 Dnzkizi Öncelikle o kadar haklısınız ki o başlığı atmakta belki diger turlu bnmde dikkatimi cekmeyecekti. Canım biz burdan ne desek ki bi doktora götür en iyisini bilir ates tehlikeli kac aylık bu arada dis filan cikariyo olabilir mi Dnzkizi
Dnzkizi Prensesannesi53 11 aylik disler cikti pazar gunu acile gittik 2 surup bide galiba biri antibiyotik verdik hala baygin geziyor 😔
Bebeggimm Dnzkizi aynı bizde öyleyiz ateş hiç düşmüyor bugün 3. Gün 4 saat de bir calpol fitil veriyorum yine dusmuyo üst dış çıkıcak gibi bi an önce çıksa keşke belki sizinde diştir
Bitanesi Bebeggimm bogaz enfeksiyonunda ateş düşmüyo antibiyotik başlatıyolar mutlaka götürün fitil popodan mı yapılıyo bilmiyorum fitil
Dragonlarimm Dnzkizi offf bi heyecanla geldim ama hayal kırıklığına uğradım şu an🥴😄🤦🏻♀️ Kızınızla ilgili sadece birkaç doktora götürün diyebilirim çok geçmiş olsun 😑
Dnzkizi Dragonlarimm super baslik ama dimi😅 bebegimn atesi hafifledi ilacinida emzirerek icirebildim siringayla anca rahatladm sukur.
Farahzeynep O kadar yüksek ateşi varsa alıp doktora götürün, aramızda doktor olduğunu sanmıyorum. 39.5 ateşi olsa kızımın burada saçma bir başlıkla çare aramazdım.
Dnzkizi Farahzeynep paylastigim yaziyi tekrar okumanizi tavsiye ederim🙄🥰 ates dun 39.5i buldu dedim simdi degil. 🤦♀️