Yarensmom- ek gıdaya geçmişsinizdir diye tahmin ediyorum benim oğlumda 11 aylık hiç ama hiç probiyotik almadık doktorumuz şunu söyledi bize el yapımı Tarhan bulabilirseniz bol bol içirin çünkü içinde hazır ilaç olarak alacağınız probiyotikden daha fazla probiyotik var dedi en doğalı ve an iyisi demişti bende hiç kullanmadım devamlı her gün olmasada 2 güne bir Tarhan çorbası yapar yedirirm birde benim sağolsun kayınvalidem yapar köyde toz gibi hatta sizede tavsiye ederim ☺️🙏♥️