Bizim Pediatristimizin bu konudaki önerisi (tabii ki bizim bebek özelinde) başka idi. Bizim kız kendisi de faz çıkarabiliyor. Özellikle 2 aydan sonra olağan reflü dertleri de olduğundan sırtına vurarak gaz çıkartmayı önermedi. (Kusmayı tetikleyeceği için) gazı varsa zaten belli etti, o zaman müdahale ettim. Bir de her ne kadar doktorumuz bu destekler konusunda çekinik olsa ve işe yaradığını %100 inanmasa da ben prebiyotik kullandım, haz damlası da kullandım bununla da ilgilidir belki, bilemiyorum ama gazını kendi kendine de çıkarabilen bir bebek. Emdikten sonra kucağıma alıyorum dik pozisyonda veya hafif çok hafif eğik, kendisi geğiriyor zaten..