zerroya bizde Şubat ayinda yaptırdık bende cok stresliydim, hic korkmayin, odaya geçmeden önce bir şurup veriyorlar onunla baya sersemliyor ameliyathaneye girmeden de burnuna hava veriyorlar ve kendinden geçiyor hicbir sey görmüyor hissetmiyor, ameliyat sonrası odaya geldiğinde narkozun da etkisiyle bogazim acıyor diye 10 dk agladi oğlum, sonra hix ağlamadı ve hic acidigini soylemedi, sadece ameliyat sonrası 10 gun kadar sulu beslenmesi cok önemli, buna dikkat ederseniz hic sorun yasamazsiniz, biz hic sikinfi cekmedik, ses tonu ve konusmasi degisti oğlumun, saswce kulağına tup takıldığı icin tüpler dusene kadar kulak tıkacı kullanmaniz gerekiyor her duş esnasında, çünkü su kaçmaması gerek, şimdiden cok geçmiş olsun