Brcece Benimki de öyleydi daha 4 aylık olmayan bebeden ne bekliyorsunuz ki 😊 Yüzüstü yatırın severler genelde. Çıngırak hoşlarına gider ama uzun süre sizle ya da sizsiz kendi kendine vakit geçiremez, sıkılır. Büyüdükçe kendi kendine oynamaya başlayacak inşallah.