Gamzetrl agahin_annesi_elf enfeksiyon varsa kulağında sizin bi çözümünüz olamaz. Önce doktor gördü mü?
Roniya agahin_annesi_elf doktora gitmekten neden korkuyorsunuz ki? Bebeğe şunu yap diye kimse tavsiye vermemeli. Orta kulak iltihabı olabilir, enfeksiyon olabilir. Belki dişi çıkacak ondan olabilir. Önceliğiniz doktora götürmek olmalı
agahin_annesi_elf Kuzumveben akıyo ve kakası yeşil kakadan biliyorum ki agriyo ve basını yastığa koyduğumuz gibi ağlamalar basliyo
agahin_annesi_elf Gamzetrl ya her ay gidiyoruz düzenli kontrole bu ay doktorumuz yok başka doktora gitmek istemiyoruz ondan
Humaahsen Banyo dasu kacmiş olabilir kulaklarına vazalın li pamuk surup yaptırın dusunu ben sutumden damlatmiştım sifa olsun dıye kulaklarını tutuyordu hep gectı sonra ama doktor a gıtmeli tabi iltihap ilerleyebilir