Ebrar1023 ben doğumdan sonra kendim yaptım önce, ekmegı gazlı ıcecegı, abur cuburu tatlıyı kestım.50 kiloyla hamıle kaldım 70 kg ıle doğuma gırdım suan 53 kıloyum, kuzumda 9 aylık oldu Dıyetısyen bana detoks uyguladı ama hep yararlı şeyler vardı ıcınde, sımdıde kalan gobegım ıcın bölgesel ıncelmeye gıtcem