Nerede yaşıyorsunuz? Bildiğim kadarı ile eğer ki bölgesel bir alanda yaşanıyor ise genelde üreme dönemi öncesi/esnası (veya her iki süreçte) belediye ilaçlama yapıyor. Değil ise, evi ilaçlatmak şart. Bazı ilaçlama sistemleri süreli etki veriyor atıyorım 3 ay boyunca gibi, 3 ayda bir yeniletmek gerekiyor falan ama durumu muhtarlığınıza veya belediyeye de bildirin bence.. seneler önce Bodrum’da çok olurdu, terliğe bakmadan ayağımızı sokmaz, çarşafı kontrol etmeden yatağa girmezdik, şimdi pek rastlanmıyor artık.. bu iyi mi kötü mü doğal anlamda tartışılabilir ama evlerde artık pek rastlanmıyor