Merhaba herkese,
Kızım haftaya 1 yaşına gircek inşAllah. Normalde sallanarak uyurdu ama son zamandır benle uyumak istiyor bende uyutup yerine koyuyorum genelde.
Dün akşam yine uyuttum yanımda sonra yatağına aldık ama her defasında uyandı ağladı. Ben de bizim yatağımızda yatırdım ve yatak yanı beşiğini yanına koydum ki düşmesin. Eşimle salonda oturup ara ara kontrol ediyorduk sonra birden pat diye ses geldi elim ayağım titredi koştuk kızım yerde sırt üstü ağlıyor kucağıma aldım zor susturdum. Uyanık durdu bir kaç saat oynadı hareket etti normal sonra uyuttuk yine.
Sabah uyandığında yanağının bir tarafı ateşliydi o tarafında dişi çıkıyor çünki. Calpol verdim. Gün içinde yine ateşlendi tekrar verdim. Bugün çok huysuzdu ağladı kucakta durmak istedi ama ondan ayrı iyi normal gibiydi. Akşam yine ateşi 38 derece civarı oldu şurup verdim ve şuan uyuyor sadece alnı ve ayakları ve elleri ateşleniyor. Ama bu ateşlenme dişten veya normal bir enfeksiyondan dolayımı bilmiyorum çünki burnuda tıkalı ve akıyor. Ama en korktuğum düştüğünden dolayı olabilirmi diye.
Ben gercekten sadece düştüğünden dolayı beynine veya başka biyerine bişey olmasından korkuyorum bizim yatak biraz yüksek ama ben etrafını kaplamıştım düşmesin diye küçücük yerden nasıl düştü bilmiyorum dünden beri kendimi suçluyorum. ben onu 5 senede tedavilerle buldum çok korkuyorum bi yerine zarar oldu hadi şimdi değil ilerde belli olursa diye.
Doktora hemen götürürdüm ama yurtdışında yaşıyoruz çok dikkatli olmalıyız hemen sosyal hizmetlere haber verebilirler…
Sizdede aynı durum oldumu?