Esraonak111 Merhaba sevgili anneler Bebegim kusarak uyandi ve yaklasik 2 saat durup durup kustu tahliller yapildi cok enfeksiyon olmadigi soylendi ve sabah da isal basladi 20 ye yakin bez degistirdim asiri halsiz sizce gida zehirlenmesi mi mide usutmesi mi