Mysteryy48 Sevgili anneler metabolizma değeri bı tık yüksek çıktı bu bölüme gidenler oldumu neler yasadiniz
Farketmez Mysteryy48 bu bölüme hangi şikayetlerle başvurdunuz acaba benim kızımda karnı açken bıle yemek yemiş gıbı karnı şis oluyor bu bölüm bakarmı dıye sormak istedim
Mysteryy48 Farketmez aslında bir şikayet olmadı çocuk hematoloji dan gönderdiler B12 yuksekliginden gerekli tahliller yapılırken metabolizma değeri olması gerekenden biraz yüksek çıktı Mayıs ayına randevu aldım nolucak bende bilmiyorum