Suleyy Kızlar bebeğim 7 buçuk aylık sepet beşik kullanıyodum ama kollarını açarak yattığı için artk sığmıyodu kanz sleep side park yatak aldım yatak çok güzel ama salladıkça hışırtı sesi geliyo uyanıyo çocuk böyle olan var mı bi çözümü var mı acaba
Ewolwia Suleyy evet bizim park yatakta kraft malesef hışırtı sesi oluyor.bn ayagimda salliyorum veya gogsumde uyuyunca besige koyuyorum o esnada biraz salliyorum hışırtı sesine bazen uyandigi oluyo.alt kismina sallama aparati var onlari takinca sallaniyo ama bn hc takmadm ozmn ses olurmu blmyrm
keskebirazuyusam Ben çözüm bulamayıp satmıştım maalesef. Önce sallanmayı bıraktırdım, sonra misler gibi Montessori yatak yaptırdım. Ama o yatakta oğlum değil kocam uyuyor😂 gerçi şu an kimse uyuyamıyor çünkü 3 aydır evime giremiyorum 😔 depremden dolayı
_Lavinya Ewolwia O zaman olursa da daha az ses olur. Eğer sallayarak uyutuyorsanız takmalısınız. Cok rahat edersiniz büyük kolaylık 😊