Gnlyae ben konuşarak biraktırdım sirkede sürmüştüm ama onu da emdi . Eğer bebeğinizle iletişim kurabiliyorsanız konuluyorsa kendini ifade ediyorsa konuşarak deneyin biz memeye bay bay dedik artık büyüdük yemek yicez öyle öyle konuşarak bıraktırdım hatam birden bıraktırmak oldu o yüzden bu haldeyim keşke kademeli bıraktırsaydım . 3. Gecemiz bu ilk gece ağladı 2.gece hiç uyanmadı şuanda iyi gidiyor