Turuncgil Anlayamadim bir ayak parmagi boyle yapiyor. Endiselenmelimuym basina gelen var mi duzelir mi
Imau Turuncgil üstte kalsın. Yapısal olabilir diye düşünüyorum doğumda böyle miydi daha sonra mı oldu. İçiniz rahat etmesi açısından doktora gitmenize fayda vardır. 🌼
Sedaaag Turuncgil annemın de ayağı boyle yanı bir sorun teşkil etmıyor benve bebeklerde nasıl bilmiyorum ama annem doğduğunda da boyleymıs parmağı hala boyle ama bir sıkıntı yok yürümede falan cok takılmayın bence o oyle rahat edıyor
tugba_mete Turuncgil bizimde bi tık farklı yandaki parmağı baş parmağının üzerinde eşimin de öyle genetik die düşünüyorum büyüdükçe açılıyo ama içim rahat etsin derseniz doktora bi gösterin 🌸
Selen16 Merhaba benimde ayağım böyle sağ 3. Parmağım ama yürürken düz oluyor kızımında öyle genetik almış benden hatta ben bakıp gülüyorum bitek parmak yamuklugumu benzetmişim diye😁siz yinede bir doktora görünün derim